Гарантії повернення та обміну взуття

Які гарантії надає магазин взуття.
Гарантія на товар в магазині, умови обміну та повернення товару

Якщо з якої-небудь причини наше взуття не підійшло, його можна повернути при наявності одного лише чеку і збереження товарного вигляду. Обирайте і робіть покупки в спокійній домашній обстановці, замовляйте і приміряйте прямо у відділенні «Нової Пошти» або «Укрпошти». Наші клієнти самі визначають спосіб оплати: готівкою, карткою або при отриманні. Таким чином, ризики невдачі зводяться до мінімуму.

Наші гарантії.

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійні терміни використання взуття з натуральних матеріалів і шкірозамінника не менше 30 днів з дня продажу в роздрібній мережі або з початку сезону.

Згідно з Постановою КМУ від 19.03.94 № 172 гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону, в разі придбання товару в несезонний час:
• зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
• літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
• весняний сезон з 15 березня по 15 травня;
• осінній сезон з 15 вересня по 15 листопада.
У разі закінчення гарантійного терміну, звернення з приводу недоліків не розглядаються.

Обмін і повернення товару, який не перебував в експлуатації.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з дати покупки, Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість, або обміняти на іншу модель, розмір згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», товар підлягає обміну або поверненню грошей, в разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці!

Повернення взуття, яке було в експлуатації (гарантійний випадок).

Для повернення взуття яке було в експлуатації протягом гарантійного терміну необхідно надати документ, що підтверджує придбання товару в магазині (товарний чек, товарно-транспортну накладну, квитанцію при безготівковій оплаті).
Вимоги до повернення товару:
- взуття повинне бути упаковане в фірмові коробки, при цьому не допускається нанесення власного маркування на взутті або коробці;
- взуття повинне бути чистим;
- взуття не повинне мати ознак ремонту (взуття яке перебувало в ремонті до повернення не приймається);
- на товарі повинні бути відсутні ознаки недотримання правил по догляду і експлуатації взуття.

Претензії за дефектами, які з'явилися в результаті недотримання правил по догляду і експлуатації взуття, не приймаються!

Гарантійний ремонт на взуття не надається в наступних випадках:
• при недотриманні умов експлуатації та зберігання взуття;
• на змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру та ін.).

Не вважається дефектом виробництва і браком:
- зміна кольору натуральної шкіри при попаданні води;
- фарбування під впливом вологи і поту ніг, панчох, шкарпеток і т.п. взуттям із кольоровою підкладкою або устілкою.